Geoblog.pl    annwerdel    Podróże    Grossglockner 2006    Trekking na Schere, zejście i... czas wracać.
2006

Trekking na Schere, zejście i... czas wracać.

Austria
Austria, Kals am Grossglockner

Dziś wracamy. Mamy jednak jeszcze trochę czasu, więc wykorzystujemy go jak tylko się da. Marek i Edyta zostają w Winterraumie. Ja natomiast wraz z Piterem wyruszam trekkingowo na pobliską Chere 3200mnpm. Po chwili dołącza do nas Aga. W końcu - jak zespół, to zespół.

Do ostatniej chwili wykorzystuję czas na pstrykanie fotek. Widoki przepiękne, a Grossglockner i pobliskie szczyty w pełnym słońcu robią niesamowite wrażenie... nie chce się wracać. Niestety, praca wzywa. A przede mną, w odróżnieniu od pozostałych członków wyprawy, jeszcze cały dodatkowy dzień podróży...

Zejście zajmuje nam niewiele czasu. Po drodze zatrzymujemy się w Lucknerhaus na słodką nagrodę - lody z owocami w polewie jogurtowej, uhmmm - miodzio! Przy okazji studiujemy mapę, gdzie byliśmy, skąd wyszliśmy, zeszliśmy, gdzie idziemy...
Na parking, gdzie zostawiliśmy samochód docieramy tuż przed 15.00. Przebieramy się, pakujemy wory i znowu w drogę.

Ostatnie spojrzenie na Grossglocknera... Jeszcze tu wrócę.